Friday, August 20, 2010

CN Blue 唱 Love



((((( 音樂心情 : 熱血青春! ^^ )))))

Love
Yeah CN to the BLUE(That right)
To the sky high get'em high
Yes we ready to go
冷酷的,更冷酷的告訴我
你要離開我
這些話是個錯誤
Everybody got it lalala
Tik tik tok tok雨水落下
Digi digi bob bob的聲音
像玻璃的碎片一樣
我們兩個Break it now
你說我們的愛情是由上天改變的
我不相信這些話
Tell me why why why
我只是在等你
No bye bye bye
不要再說那些悲傷的話
I can try try try
如果你會回來
U know i want get get your love
Love love love everybody
Clap clap clap
I want u back to me
那些曾經和你牽手的日子在我夢裡
我想回到那些日子
Love love love everybody
Clap clap clap
I want u back to me
如果你能至少在我夢裡回來
我會感覺我擁有全世界
Oh oh what i want
我想回到過去我們一起的日子
今天也一樣 Mis mis missing U
Everybody got it lalala
一天只有一天,我想要愛情
我像現在一樣絕望
Hold me cry cry cry
你聽不到我的聲音嗎?
Oh hi hi hi
每天我都在尋找你
Tell me lie lie lie
你會回來
U say i want get your love
Yeah we meke u higher i'm running for this
CN BLUE(beatbox)
如果我打電話給你,你就會回來嗎?
我不敢相信這次離別
Tell me why why why
我只是在等你
No bye bye bye
不要再說那些悲傷的話
I can try try try
如果你會回來
U know i want get get your love
Hold me cry cry cry
你聽不到我的聲音嗎?
Oh hi hi hi
每天我都在尋找你
Tell me lie lie lie
你會回來
U say i want get get get your love
Love love love everyday
Clap clap clap i want u back to me
那些我曾經在夢裡和你牽手的日子
我想回到那些日子
如果你能和我在一起一秒
我會覺得我擁有全世界

No comments:

Post a Comment